quinta-feira, 19 de agosto de 2010

Yazigi Faz Pequena Materia Sobre a Hayley No House Of English

SLANG & IDIOMS

IN THE BACK OF MY HEAD

Time to check what it means!







"I grew up listening to hip-hop music and I guess in the back of my head it's always been something I wanted to do." - Hayley Williams


MEANING

on my mind; deep down; thoughts that cannot be ignored


USE

Many artists and writers have something in the back of their heads as they create things, a motivating thought or feeling that is almost a part of the unconscious.

When people talk about what's in the back of their head, they are talking about a gut feeling or their true beliefs or what they think is right.

If you cheat on your girlfriend, chances are you know it's wrong. You might tell your friend, "The whole time I was cheating, in the back of my head, I knew it was wrong.

You might write a love poem that perhaps was really motivated by just one person. You can say, "The poem is about love in general, but in the back of my head, I was thinking about my ex."


EXAMPLES

In the back of my head, I suspected he was cheating on me. I just couldn't face it.

Even though I studied Spanish in college, in the back of my head, since I was a kid, I've wanted to be a writer.

Lucy married Ricky even though, in the back her head, she knew she didn't love him.



B.o.B, Hayley Williams : Airplanes




If you have any suggestion, question or anything to say, send us an e-mail. We'll be replying to you as soon as possible.
houseteacher4@yazigi.com


Tradução


SLANG & IDIOMS

No fundo da minha cabeça

Hora de verificar o que isso significa!


Eu cresci ouvindo hip-hop e eu acho que na parte de trás da minha cabeça é sempre algo que eu queria fazer. " - Hayley Williams


SIGNIFICADO

em minha mente, no fundo, pensamentos que não podem ser ignoradas


USE

Muitos artistas e escritores têm algo na parte de trás de suas cabeças como eles criam as coisas, um pensamento ou sentimento motivador que é quase uma parte do inconsciente.

Quando as pessoas falam sobre o que está na parte traseira de sua cabeça, eles estão a falar de um pressentimento ou suas crenças verdadeiras ou que eles acham que é certo.

Se você nos enganar sua namorada, as chances são que você sabe que está errado. Você pode dizer ao seu amigo, "O tempo todo eu estava enganando, na parte de trás da minha cabeça, eu sabia que era errado.

Você pode gravar um poema de amor que talvez tenha sido realmente motivada por uma só pessoa. Você pode dizer: "O poema é sobre o amor em geral, mas na parte de trás da minha cabeça, eu estava pensando na minha ex."


EXEMPLOS

Na parte de trás da minha cabeça, eu suspeitava que ele estava me traindo. Eu apenas não poderia enfrentá-lo.

Mesmo que eu estudei espanhol na faculdade, na parte de trás da minha cabeça, desde que eu era um garoto, eu queria ser um escritor.

Lucy casou-se com Ricky, embora, na parte de trás de sua cabeça, ela sabia que não o amava.



B.o.B, Hayley Williams: Airplanes




By: @ParamoreMyDream
Tradução: Google
Creditos: Yazigi!

Nenhum comentário:

Postar um comentário